Saturday 31 March 2012

Wyzwanie #29 - Zrób coś dla siebie

Dzień dobry!

Podobno jest wiosna.... Proponuję więc Wam bardzo wiosenny temat kolejnego wyzwania ; -)

Parafrazując Mistrza Młynarskiego - Dziewczyny, bądźcie dla SIEBIE dobre na wiosnę! Bądźcie dla siebie dobre i zróbcie coś dla siebie. Temat naszego wyzwania brzmi: zrób coś dla siebie. A zatem robimy jakąkolwiek pracę scrapkową DLA SIEBIE. Przykłady? Może LO z własnym zdjęciem, może album, może kartka urodzinowa z życzeniami dla samej siebie.... Odkładamy więc wszystkie rzeczy, które robimy dla innych, zostawiamy na chwilę przedświąteczne porządki i przygotowania, i realizujemy projekty, które "chodzą za nami", a na które wciaż brakuje nam czasu. To wyzwanie jest po to, żeby każda z nas mogła przygotować jakiś projekt dla siebie. Wiosną realizujemy własne potrzeby scrapkowe ; -)))

A Panowie? No, cóż... Panowie, bądźcie dla nas dobrzy na wiosnę ; -) Was też serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy.

Podsumowując:
1. zadanie polega na zrobieniu dowolnej pracy scrapkowej dla siebie samej / dla siebie samego
2. w treści posta napiszcie, proszę, dlaczego taki właśnie projekt wybrałyście / wybraliście
3. bawcie się dobrze!

I jeszcze dawka inspiracji od nas.

Martyna przygotowała wisior / brelok




Guriana z dwóch płóciennych okładek z książek zrobiła folder na wyzwaniowe pocztówki




Tusia zrobiła album ze starej książki, bo taka praca od miesiąca za Nią chodziła




Kolorowy Ptak zrobiła szytą małą książeczkę jako podręczny adresownik i datownik w jednym - całość będzie dyndać (!) obok kluczy



Ankan ozdobiła kupioną już jakiś czas temu bazę pod szkicownik:



A ja, Magda(i)Lena, zafascynowana pracami dziewczyn, które prowadzą art-journale i SMASH-e, zrobiłam sobie książkę (notes?) na moje scrapowe projekty






Na Wasze prace czekamy do północy 13 kwietnia.

W drodze głosowania wybierzemy najlepszą pracę, której autorka / autor otrzyma banerek do umieszczenia na swoim blogu.

Spośród wszystkich zgłoszonych prac wylosujemy jedną osobę, która otrzyma bon o wartości 40 zł do zrealizowania w sklepie scrapki.pl



Zapraszam do wspólnej zabawy.

"Teraz będzie solo muzyczne, a ja będę przeżywać...."

Pozdrawiam serdecznie,
Magda



11 comments:

  1. Dziewczyny, wspaniałe prace - dziękuję!!!

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł....jest coś co od wczoraj chodzi za mną więc może się skuszę :))))

    ReplyDelete
  3. A czy można dać pracę zrobioną dla siebie już jakiś czas temu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visell, praca nie może być wcześniej publikowana - czyli przed ukazaniem się wyzwania.

      Delete
  4. Zrobiłam sobie takie pudełko by moje vintagowe przydasie miec w odpowiednim dla nich miejscu

    ReplyDelete
  5. świetne, inspirujące prace i cudowne wyzwanie! Takiego mi było trzeba :))

    ReplyDelete
  6. Dzięki za super wyzwanie - podpunkt 3 spełniłam w 100%! :D

    ReplyDelete
  7. ale się świetnie bawiłam...Babeczki, jak cudnie jest siebie po rozpieszczać ;) Pierwszy raz zrobiłam tag dla siebie.Muszę to wkrótce powtórzyć ;))

    ReplyDelete
  8. Ah, milutkie wyzwanie, zwłaszcza, że mnóstwo scraperek, biżuteryjek i przeróżniastych artystek, chodzi jak szewc bez butów ;)

    ReplyDelete
  9. Zdążyłam. Dziękuję za "zmuszenie" mnie do zrobienia czegoś o czym już dawno marzyłam :*

    ReplyDelete