Tuesday 20 March 2012

Wyzwanie #28 - herbata i stare koronki

Witajcie!

Dziś zapraszam Was do wyzwania przy filiżance aromatycznej herbaty - pokrzepi i przyda się do wykonania zadania :)

Temat i format pracy dowolny - jedyny wymóg, to użycie koronki i herbaty (może być napar, torebka, fusy...).

Mam nadzieję, że prace naszego Zespołu Was zainspirują:

Guriana


Magda(i)Lena


KOLOROWYptak


Martyna


Ankan



Na Wasze prace czekamy do północy 2 kwietnia.

W drodze głosowania wybierzemy najlepszą pracę, której autorka otrzyma banerek do umieszczenia na swoim blogu.

Spośród wszystkich zgłoszonych prac wylosujemy jedną osobę, która otrzyma bon o wartości 40 zł do zrealizowania w sklepie scrapki.pl

Czekamy z niecierpliwością na Wasze interpretacje!



5 comments:

  1. ależ się cieszę z tego wyzwania, mam właśnie mocną fazę herbacianą :)

    ReplyDelete
  2. Chciałam na różowo herbatą żurawinową, a tu mi zniebieszczała koronka ;)

    ReplyDelete
  3. Piękne prace! I ja się skromnie przyłączam do zabawy :)

    ReplyDelete
  4. Buuu, myślałam że wyzwanie trwa do jutra.

    ReplyDelete
  5. Kolorowy ptaku! Sorki! Nie miałam pojęcia, że można zgłaszać tylko jedną pracę! Sama nie wiem którą - może niech zostanie pierwsza :-)

    ReplyDelete