Tuesday 27 March 2012

Podsumowanie wyzwania ze zdjęciem...

Witajcie w kolejnym podsumowaniu:)

prace, które podlinkowałyście są przepiękne...
szkoda, że wygrać może tylko jedna, bo na wyróżnienie zasługuje kilka:)...

ten zwycięski banerek:



powędruje na bloga...Belladonny!!! ...Gratulujemy!!!:)


natomiast zakupy w sklepie scrapki.pl :


będzie mogła zrobić Viva!!... również gratulujemy!!:))

w sprawie realizacji bonu proszę o kontakt na maila:
patrycja@scrapki.pl


dziękujemy wszystkim uczestniczkom wyzwania i jak zwykle zapraszamy na kolejne:))

Guriana:)

4 comments:

  1. i bardzo słusznie, praca belladonny jest niezwykła

    ReplyDelete
  2. gratulacje!! ja też zakochałam się w pracy Belladonny, zaraz po tym jak zobaczyłam ją w Craft Artwork :)

    ReplyDelete
  3. Dziękuję za wyróżnienie i gratulacje. Pozdrawiam wiosennie!

    ReplyDelete
  4. Gratuluję Belladonna! Zachwycająca praca!!

    A ja dziękuję za szczęśliwe wylosowanie mnie :-D. Zaraz piszę maila i pędzę na zakupy :-D.

    ReplyDelete